לרנר: בלתי נשכחים 4 ייצא אבל יהיה אחרון בסדרה

עדכונים לגבי 'בלתי נשכחים 4'
על פי הדיווחים של אתר – darkhorizons
אבי לרנר ציין בראיון אישי לאתר זה בזה שאמר שבלתי נשכחים 4 יהיה האחרון בסדרה. הוא הוסיף שהוא וסטאלון שוברים את הראש בלמצוא כוכבים שרירנים נוספים. הוא הוסיף שיש בכוונתם ככל הנראה לצרף את ואן דאם לסרט הרביעי והאחרון בסדרה כמסתמן אח תיאום לז'אן ווילין הנבל שגילם ואן דאם בסרט השני בסדרה.

ואן דאם בבלתי נשכחים 4 רעיון טוב או לא?

ואן דאם אמר בעצמו שהוא גילם את עצמו בכפל במספר סרטים בקריירה כמו דאבל אימפקט וכדומה. הוא הוסיף: אני לא בטוח שאחיו התיאום של ז'אן ווילין יהיה הרע בסיפור. את הכאב ראש הזה אני אשאיר לסילבסטר סטאלון שוודאי פרי דמיונו מוצלח ממני. נהנתי לעבוד עם המון סטארים בסרט השני, וודאי שאשמח לעבוד שוב עם סטאלון האגדי ולהקתו.

יש לציין שאין זה מחייב כי ואן דאם יהיה בסרט הרביעי וגם אין עדיין אישור סופי לסרט הרביעי כי זה בהחלט תלוי בהצלחת הסרט השלישי. אבל מצד שני, אם חלילה הסרט השלישי יהיה כישלון קרוב לוודאי שסליי ולרנר יירצו לסיים עם סרט רביעי מוצלח במיוחד. מה אתם אומרים? שיקול טוב לצרף את ואן דאם בסרט הרביעי?

 

One thought on “לרנר: בלתי נשכחים 4 ייצא אבל יהיה אחרון בסדרה”

  1. אני חושב להוסיף לסרט הרביעי והאחרון את גון סינה המתאבק ואת אלי האנה את גקי צאן ואת השחקן השחור שמשחק באלוף ללא עוררין 3

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *