ביקורות

סוגרים חשבון/Grudge Match

ז'אנר: דרמה/קומדיה/ספורט

תקציר:

סטלון ודה נירו מגלמים את הנרי "רייזור" שארפ ובילי "הילד" מקדונן – שני מתאגרפים מפיטסבורג שהיריבות הגדולה ביניהם הפכה אותם למוקד עניין לאומי. שניהם ניצחו זה את זה במהלך הקריירה, אבל ב-1983, ערב הקרב השלישי והמכריע ביניהם – רייזור הודיע בפתאומיות שהוא פורש וסירב להסביר מדוע. זו הייתה מכת אגרוף מוחצת לקריירה של שניהם. שלושים שנה לאחר מכן, הם מקבלים הצעה שהם לא יכולים לעמוד בפניה – לחזור לזירה ולסיים את הקרב אחת ולתמיד.
אבל הם לא צריכים לחכות זמן רב. במפגש הראשון שלהם מזה כמה עשורים, האיבה ביניהם מתפרצת לקטטה מבדחת שמופצת לכל עבר. טירוף הרשתות החברתיות הופכת את העוינות המקומית לאירוע צפיית חובה של HBO. אם הם יצליחו לשרוד את האימונים, הם עוד עלולים באמת להתאגרף שוב. אורך  כ-113 דקות, ביים פיטר סגל.
שחקנים קווין הארט
סילבסטר סטאלון אלן ארקין
רוברט דה נירו
גריפ פורסט
קים בייסינגר ארה"ב 2013

 

חוות דעת:
הנאה מהסרט 'סוגרים חשבון' תלויה בדבר אחד בזה שצריכים לבוא ולצפות לסרט קומדיה ולא לדרמה עוצרת נשימה כמו שחווינו בסרטים של 'רוקי' ו'השור הזועם'! הסרט הזה עשוי להפיל אתכם לריצפה מרוב צחוק, זה סרט קומדיה ממש ממש מצחיק שעשוי כהלכה בקטע של ההומור העצמי של נוסח סרטי רוקי והשור הזועם, הסרט באורך שעתיים ולא מרגישים כלל בגלל שהסרט פשוט סוחף ומצחיק. מי שלא ראה את סרטי רוקי לכל היותר, לא יבין את הגדולה של הסרט הזה. אני לא מת על סרטי קומדיה, יש לציין שאני בז לז'אנר הזה, אבל אני יכול לציין שהסרט הזה בהחלט גם משלב קטעי דרמה איכותיים וסיפור לא רע בכלל. הקרב וכל הבימוי די טובים והסוף באמת, באמת מרגש. סטאלון בהופעה ממש טובה, טובה לא פחות מדה נירו, מה שמתברר שיש ביניהם כימייה טובה כפי שניתן לראות בוודאות בסרט הזה ובסרט 'קופלנד'. סליי בשנה בין הכי מוצלחות שלו בתעשייה… זה התחיל צולע מאוד עם 'כדור בראש' אבל תכנית בריחה, בחזית, וסוגרים חשבון בהחלט משבחים את סליי מבחינה קולנועית. קצת חבל שהסרט הזה ובחזית בכישלון די מוחלט, כי בס"כ מדובר בסרטים מצוינים. אפשרי בהחלט להוסיף שזה הסרט קומדיה הכי טוב שיצא השנה יחד עם הסרט 'סוף'. השורה התחתונה: הסרט שווה קולנוע בוודאות למי שאוהב את סרטי 'רוקי'.

**** "כדאי לראות"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *