מאחורי הקלעים של 'תכנית בריחה' – תרגום עברי

הנה קבלו הצצה למאחורי הקלעים של הסרט הנהדר של סטאלון ושוורצנגר – 'תכנית בריחה'. סטאלון ושוורצנגר יחד יושבים על הספה הנוחה של הסט וחושפים פרטים על הסרט הנהדר הזה, אפילו פיפטי סינט במפתיע נמצא פה.

ראו הוזהרתם!! לא מומלץ לצפות בזה אם לא ראיתם עדיין את הסרט!! מוטב לצפות בזה לאחר הצפייה בסרט!

סטאלון עשה 4 סרטים בשנת 2013 ואלו הם: כדור בראש, תכנית בריחה, סוגרים חשבון, ובחזית. אין זה מפתיע כי תכנית בריחה הוא הסרט המוצלח ביותר שלו לשנת 2013 ובכלל הסרט טיפס היישר לרישמה של הסרטים הכי טובים שלו ושל אחיו החורג – שוורצנגר. 'תכנית בריחה' בהחלט אחד הסרטים הכי טובים של 2013, למרבה המזל הוא אף הצליח בקופות הקולנוע בשונה מהפרויקטים האחרים של סליי לאותה שנה.

'תכנית בריחה' מגולל את סיפורם של ריי ברסלין (סטאלון) ואמיל רוטמייר (שוורצנגר). בתחילת הסרט ניתן להבין כי ריי ברסלין אדריכל של בתי כלא הבודק חסינות מבריחה מבתי כלא שונים בכל רחבי ארה"ב ושאר העולם. ברסלין נכנס לזה מפני שהוא איבד את בנו בקוטלי בית הסוהר, ולכן הוא החליט שעליו לבדוק את כל בתי הסוהר וחסינותם מאפשריות לבריחה. ברסלין מקבל על עצמו משימה לכורה פשוטה באחד מבתי הכלא המאובטחים ביותר והקשים ביותר שמכאן והלאה חיו הופכים לסיוט. ברסלין נאלץ להתמודד ולהיחשף לכל מה שלמד לאורך השנים כדי להימלט מבית הסוהר הקשה בהיסטוריה. הוא נעזר באמיל רוטמייר שהוא שוורצנגר…  שהוא אסיר חכם מאוד שעוזר לו להימלט ושניהם מרימים את הסרט הזה לשמיים וחושפים את הצופה לסרט סוחף, מרתק מתחילתו ועד סופו.

 מאחורי הקלעים של 'תכנית בריחה' חלק 1


  מאחורי הקלעים של 'תכנית בריחה' חלק 2:

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *