שוורצנגר, וויליס, נוריס ו-ואן דאם יהיו בבלתי נשכחים 2

אחרי שהופיעו לתפקיד קטן בסרט המקורי ב-2010 בכנסייה בסצנה מרשימה, ברוס וויליס ושוורצנגר יהיו גם בסרט ההמשך. השינוי הקטן הוא שהם יקבלו יותר מתפקיד קטן . צ'אק נוריס, ז'אן קלוד ואן דאם ו-סקוט אדקינס הצטרפו לרשימה, וככל הנראה זו לא הרשימה המלאה.

כוכבי האקשן הטובים בהיסטוריה מאחדים כוחות

Millennium Films חשפו לאחרונה כי ברוס וויליס וארנולד שוורצנגר יכללו בבלתי נשכחים 2, כעת זה רשמי והם יקבלו תפקידים רציניים. וזה לא הסוף בינתיים הצטרפו לקאסט האנסמבל צ'אק נוריס, ז'אן קלוד ואן דאם ו-סקוט אדקינס לצד הכוכבים מהסרט המקורי: סילבסטר סטאלון, ג'ייסון סטאתם, טרי קרוז, רנדי קוטור ו-דולף לונדגרן. הכוכב האסייתי, ג'ט לי ככל הנראה לא יהיה, ומישהו אחר ימלא את מקומו.

חבל שלא היה בסרט הראשון (ואן דאם בתמונה)

לפני כמה חודשים דיווחנו על עלילת הסרט, וחודש אחרי זה סטאלון טען שזו לא העלילה, כעת מקור בהפקה אישר את העלילה שפירסמו והרי היא לפניכם:

בלתי נשכחים חוזרים והפעם זה אישי

אחרי שטול (מיקי רורק), הלב והנשמה של ניתנים להקרבה, נרצח באכזריות באמצע שליחות של הצוות, חבריו נשבעים לנקום את מותו. ואינם היחידים שרוצים דם. בתו היפהפייה פיונה אף גם היא יוצאת לשליחות כדי לנקום את מות אביה, העניינים יוצאים משליטה ברגע שרודן אכזרי שובה את פיונה ומאיים לחסל את תנועת-מרי העומדת בדרכו. כעת, בארני רוס ושאר שכירי החרב חייבים לסכן הכול ולהציל את האנושות ואת פיונה בתו של טול האהוב עליהם. העלילה במלואה בלינק המצורף פה!

האם בגיל 70 יתן הופעה הולמת? (צ'אק נוריס בתמונה)

 דוד אגוסטו וקן קאופמן התסריטאים, ואת כיסא הבמאי יתפוס סימון ווסט (קון אייר). צילומי הסרט יחלו באוקטובר הקרוב, הסרט ככל הנראה יעלה לאקרנים באוגוסט 2012.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *