דיווחים חמים בגזרת 'בלתי נשכחים 2'

אחרי ש"בלתי נשכחים" המקורי הצליח עם הכנסות של כ-276 מיליון דולר ברחבי העולם, אחרי שצעד גם בראש ההכנסות של ארה"ב הן כשהיה בקופות והן כשהיה בספריית ה-DVD, וגרף רק בארה"ב כ-103 מיליון דולר פלוס מינוס, מן הראוי המתבקש זה סרט המשך. נכון, חלק מהצופים ציפו למשהו שלא נראה מעולם כשצפו בסרט הזה, והתאכזבו, מנגד מי שבא בלי ציפיות, קיבל סרט אקשן בלתי נשכח בדיוק כפי שציפה. 'בלתי נשכחים 2' כעת הסרט בשלב טרום הפקה אך מפיקי הסרט הישראלים בראשות אבי לרנר, חשפו את עלילת סרט המשך במלואה ב-"קאן", ללא ספוילרים.

טול, אהוב לבו של סטאלון (מתוך בלתי נשכחים)

סילבסטר סטאלון כבר הודיע הפעם לצערנו שלא ייטול חלק כבמאי וכתסריטאי, אך הוא יחזור לגלם את בארני רוס ראש שכירי החרב – "ניתנים להקרבה". התסריט ייכתב בידי דוד אגוסטו וקן קאופן, לעת עתה אין עדיין בימאי ומי יודע אולי בכל זאת סטאלון יביים. עיינו בעלילה המלאה למטה!

כרזת ראשונית לבלתי נשכחים 2

סטאלון, סטאת'ם, רורק, קרוז, קוטור, וויליס, חוזרים כשכירי חרב חפוזים אך גיבורים בסרט אקשן מותח המקבץ אולד-סקול של גיבורי פעולה מבית היוצר של 'בלתי נשכחים' של סילבסטר סטאלון."

עקב חיסולו של ג'יימס מונרו (אריק רוברטס) בשליחות הראשונה של 'ניתנים להקרבה', הסוכן CIA הסודי צ'רץ (ברוס וויליס) מוציא את הצוות למשימה שאמורה להיות "קלה": המשימה היא לאסוף חבילה נעדרת של ה- CIA ממדינת גזאק במזרח אירופה, בה מתחוללת מלחמת אזרחים קשה. משימה כביכול קלה הופכת לקטלנית כשעורבים לה צוות חמוש ואכזרי שאף גם הוא רוצה את אותה חבילה. העניינים תופסים תאוצה יותר ברגע שטול (מיקי רורק) הלב של 'ניתנים להקרבה', נרצח באכזריות בידי מנהיג הרודן האכזרי, צמא הדם.


למרות הסיטואציה העגומה איכשהו צוות 'ניתנים להקרבה' מצליחים לשרוד את המשימה ולהשיב את החבילה המדוברת, אך אין ספק שמדובר בניצחון חמוץ עקב מותו הטרגי של טול, חברם האהוב. בזמן שהם חושבים על נקמה, מגיעה בתו היפהפייה של טול, פיונה. יש לה מאפיינים זהים לאביה באופי ובאישיות, והיא רוצה להצטרף ולנקום. בארני רוס (סטאלון) מבטיח לה שצוותו ינקום את מות אביה, אך בשום אופן ופנים לא מוכן לקחת סיכון בחייה של בתו של חברו הטוב ביותר.

פיונה הצעירה והעקשנית, יוצאת למשימה לבדה, העניינים יוצאים משליטה כשפיונה נשבית והרודן דורש כופר עבור שחרורה. כעת, 'ניתנים להקרבה' צריכים לסכן הכל כדי להצילה, וזה לא הכל, גם הסוכן הסודי צ'רץ נחטף יחד עם החבילה, ניתנים להקרבה נשכרים שוב בכדי להשיב את החבילה ואת צ'רץ. כאשר צ'רץ מגלה למה החבילה כה חשובה לרודן, הוא רוצה אותה עוד יותר.

בחבילה המדוברת יש פצצות כימיות שהרודן האכזרי רוצה בכדי לשים קץ למרד של תושבי גזאק. כעת, 'ניתנים להקרבה' ו-צ'רץ, מאחדים כוחות בכדי להשיב את החבילה המסוכנת, את פיונה, ולהציל את תושבי גזאק מהרודן האכזרי.

על פי השמועות שדיווחנו בעבר נמסר כי ברוס וויליס יהיה הנבל אך עקב עלילת הסרט מסתבר שלא לשמחתנו. מהמסמך שהופץ בידי המפיקים לא כתוב את שמו של ג'ט לי, ונראה שלא בטוח נראה אותו בסרט ההמשך. כעת סילבסטר סטאלון במגעים עם כוכבים כמו מיסטר טי, קארל ווטרס, ווין דיזל, דווי ג'ונסון, צ'אק נוריס, סטיבן סיגל, צ'רלי שין, ארנולד שוורצנגר, ו-צ'אנינג טאטום.

כרזה מלאכותית ל-'בלתי נשכחים 2'

ברוס וויליס בפנים וכל הנראה גם ואן דאם שעל פי שמועות גדולות כבר אישר את שתופו. הסרט כפי שכבר דיווחנו יעלה באוגוסט בשנה הבאה בתאריך 17/8/2012


11 thoughts on “דיווחים חמים בגזרת 'בלתי נשכחים 2'”

  1. וואי בבקשה ששוורצנגר יהיה בסרט אני מת עליו ועכשיו עם כל הבלאגן עם אישתו זה לא בטוח

  2. אתם בטוחים שהוא יצאמת עליו
    עם אתה יודעים אז מתי הוא יצא

  3. כתוב באוגוסט 2012 17/8/2012 בארה"ב וככל הנראה בישראל הוא ייצא יום לפני, כנראה ב-16 לאוגוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *