בלתי נשכחים 3 הולך להפציץ בעוד כוכבים?

לפי הדיווחים של אתרי רכילות בארה"ב סטאלון כתב כבר תסריט לסרט פעולה בלוחמה בסמים ואלימות ברחובות, בו יככבו ג'ייסון סטאת'ם וג'יימס ופרנקו. נראה כי סטאלון לא ישחק בסרט זה, אולי יביים.
הסרט יעסוק בסוכן ללוחמה בסמים שהופלל בעברו ויוצא להגן על חפותו ועל משפחתו כנגד עברייני סמים ופושעי רחוב וזה לא אחר מג'ייסון סטאת'ם. זה שיגלם את הנבל זה ג'יימס פרנקו זה שכיכב לאחרונה ב-'כוכב הקופים המרד' (2011)
סילבסטר סטאלון הוא התסריטאי של הסרט הזה, נכון לעכשיו נראה כי סטאלון אחראי על העשייה הפנימית של הסרט הזה, אולי אף ייקח על עצמו את בימוי הסרט. סטאלון עדיין בהלם ולא יצא עדיין מהאסון שפקד אותו בחודש שעבר – מות בנו בכורו סייג' שהלך לעולמו בגיל 36. שבוע שעבר הוא הובא למנוחות.
סייג' סטאלון הופיע עם אביו בסרטים 'רוקי 5' (1990) ו-לכודים (1996), סייג' ניסה להשתלב בעולם הקולנוע והמשחק בדומה לאביו ללא הצלחה, תוצאות והמסקנות על מותו יגיעו בקרוב לאחר שעשו ניתוח שלאחר המוות, וממש בקרוב נדע ממשית את נסיבות מותו המפתיע.

על פי הדיווחים הראשוניים מפי אבי לרנר ניקולס קייג' וקלינד איסטווד אולי יצורפו לסרט השלישי בסדרה. בנוסף הרופא האישי של סטאלון ממליץ לסטאלון להשתמש בכפילים.

 

עם צאת הסרט השני, כבר המפיק הישראלי אבי לרנר חושב על סרט שלישי. ויש על מה, הסרט השני יצא מעולה ולדעתי האישית בין סרטי האקשן הגדולים ביותר בכל הזמנים המכיל כל סוג אפשרי של אקשן ועם כמות נכבדת ובס"כ סרט מהמם.

על פי הדיווחים הראשוניים נמסר מהפקה כי ישנם מגעים עם השחקנים ניקולס קייג' וקלינט איסטווד. יהיה מעניין לראותם בסרט השלישי, זה רק יכל להועיל ולא להזיק. אני הייתי מצרף גם את סטיבן סיגל וצ'קי צ'אן ואולי גם את ווסלי סנייפס. מה שהכי חשוב זה להפעיל עוד את סוסי העבודה בשמות ברוס וויליס וארנולד שוורצנגר.

הסרט השני בסדרה צועד בשבוע הראשון לצאתו בראש ההכנסות בארה"ב, וזה מעולה. לידיעה אחרת הרופא הפרטי של הסטאלון המליץ לו להשתמש בכפילים בסרט השני בסדרה, אתם יודעים מה נסגר עם זה? סטאלון לא הקשיב לו.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *