האם בלתי נשכחים 3 בדרך?

לפני שבועות אחדים שמענו את רנדי קוטור אומר שצילומי 'בלתי נשכחים 3' יחלו עוד שנה, למרות שהסרט השני עדיין לא עלה לאקרנים והוא צפוי לעלות באוגוסט השנה. אם יתברר שזה אכן רשמי, אנחנו שוב נראה קאסט אנסמבל גדול ברשימה מכובדת – סילבסטר סטאלון, ארנולד שוורצנגר, ברוס וויליס, וכ"ו.כעת, מקורות מדווחים כי סילבסטר סטאלון פנה שוב לסטיבן סיגל והציע לו להצטרף לסרט השלישי, אחרי הכל זה יכול להועיל לקריירה של סטיבן סיגל שכבר עשרות שנים מככבת בספריית ה-DVD, כך נמסר מאתר Arrow in the Head. האם ג'ון רמבו הולך למות?

סטאלון גיבור על שמנסה להציל את כל כוכבי הוליווד הבינוניים (סטאלון וסיגל בתמונה)

אחד הדיווחים מאתר 'Arrow in the Head' הוא ציטוט ישיר של סטיבן סיגל שצוטט 'סטאלון הציע לי פעמיים, אשקול את זה שנית'. סטאלון מדבר על 'בלתי נשכחים 3' משנה שעברה כבר, כך שיכלו לצלם את הסרט כבר עכשיו. כמובן, אם סיגל יצורף לסרט השלישי זה ירומם את הקריירה הדועכת שלו. מצד שני, הוא תפח והשמין המון וזה יכול להרוס את הסרט.

לפני שנרכז את כל תשומת הלב ב-'בלתי נשכחים 3', צריך לדון על הסרט השני, אשר צפוי לאחד לנו על המסך את סטאלון, שוורצנגר, וויליס, ג'ייסון סטאת'ם, ג'ט לי, צ'אק נוריס, ליאם הסמוורת', סקוט אדקינס, רנדי קוטור, טרי קרוז,דולף לונדגרן, כריזמה קרפנטר, יו נאן, ו-ז'אן קלוד ואן דאם, שצורף לנבל הראשי. הסרט צפוי לעלות לאקרנים באוגוסט הקרוב – ישראל: 16/8/2012 – ארה"ב: 17/8/2012.


כעת, סילבסטר סטאלון כנראה יגלם את ג'ון רמבו בפעם החמישית, כנראה גם בפעם האחרונה כי הדמות הזו הולכת למות. זה עדיין לא רשמי, אבל סטאלון בהחלט רוצה ללכת בכיוון הזה. אחרי שהפקת MGM לא רצתה לגמור ולהרוג את רוקי בסרט החמישי, ולכן לטענתו של ג'ון ג'י אווילדסן הסרט לא יצא מוצלח ונכשל בקופות. האם זה טוב להרוג את רמבו? מסקנתי סטאלון חייב להיפטר מאחד הדמויות הכי משמעותיות שלו – להרוג את רמבו, בחירה מצוינת.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *