סטאלון יעבוד על סרט חמישי בסדרת 'רמבו'

אחרי שלפני שנה וחצי סטאלון אכן ביטל את 'רמבו 5' ממש לפני שהתחיל בעבודה עליו, לחץ ממעריצי הסדרה כנראה עשה את שלו, רמבו 5 כנראה יקרה, לפחות לפי דברי סטאלון.

סטאלון כרמבו בגיל 62 (מתוך הסרט הרביעי בסדרה)

רמבו 5 כנראה יקרה אחרי לחץ גדול של חובבי הסדרה, פגישות עם השחקן והמון לחץ מצד המעריצים גרם לכוכב השרירי לשנות את החלטתו מלפני שנה וחצי בה החליט לבטל את רמבו 5. סטאלון אף הוסיף שהוא אינו יודע לאיזה כיוון להוביל את הסרט, מאז שהוא עסוק עם 'בלתי נשכחים 2', ו- 'The Tomb', התסריט שלו ירד מהפרק. לאחרונה הוא שמע על התסריט של שון הוד (זה שכתב את קונאן הברברי 2011).

שוב, הוא לא החליט לאיזה כיוון הסרט ילך, אם בכיוון צלילי 'הבלתי נסלח', או 'כיבוי האבוקות', כך כתב שון הוד בטוויטר שלו. והוסיף: "אכן הפרויקט אושר. כאשר 'בלתי נשכחים 2' יעלה לאקרנים הקיץ, כל הזמן סטאלון יהיה מוקף בשאלות על הפרויקט ועל הדמות של רמבו".

כששאלו את סטאלון בשנים האחרונות "האם אתה מרוצה מהסרט האחרון של רמבו?" הוא ענה בחיוב. ולדעתי האישית הסרט הרביעי בסדרה אפילו יותר טוב מהראשון, כך שהייתי רוצה מאוד שוב לראות את סליי מביים את הסרט החמישי. רצוי שהצילומים יחלו בקרוב, כי הזמן עושה את שלו, וסטאלון כבר לא בגיל 20, נקודה למחשבה, מר סליי האהוב!


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *