שמועות: ואן דאם מצטרף ל"בלתי נשכחים 2"

שמועות רצות באינטרנט בסוף השבוע האחרון על צירופו של ז'אן קלוד ואן דאם ל-"בלתי נשכחים 2". אומן האומניות לחימה וכוכב האקשן כזכור קיבל זימון לתפקיד של דולף לונדגרן, אך הוא סירב. כעת, מעריצי ואן דאם מריחים הזדמנות פז בה ואן דאם יציל את הקריירה הדועכת שלו מזה 15 שנה בזה שהוא ישתתף בסרט ההמשך, כנראה כנבל. כעת הבמאי והתסריטאי שלדון לץ' חברו של ואן דאם, דיווח באתרו כי ואן דאם הצטרף לקאסט של "בלתי נשכחים 2".

איחוד מעניין, ואן דאם וסטאלון

כוכב הפעולה ז'אן קלוד ואן דאם על פי השמועות של שלדון לץ' הצטרף לקאסט של "בלתי נשכחים 2". לץ כותב כך: "הוא אמר שהוא הולך להיות ב-'בלתי נשכחים 2', בתור הנבל. הוא הוסיף: הנשקים נראים נהדר". הקריירה של ואן דאם מעולם לא הייתה בפיסגת הוליווד וליהוקו בסרט אמור לרומם לו את הקריירה. שמועות אחרות בנוגע ל-בלתי נשכחים 2 הן שברוס וויליס וארנולד שוורצנגר צפויים לקבל תפקידים נרחבים. אף אחד לא אישר שום שמועה בינתיים.

רוצה לשבור את הבצורת (ואן דאם ב"ספורט הדמים")

בחודש שעבר הודיע סטאלון שלא יביים את סרט ההמשך ושהוא מחפש אחר במאי אחר שירים את הפרויקט. מי שהבטיחו את שתופם כעת בסרט הם: סילבסטר סטאלון, דולף לונדגרן, ג'ייסון סטאתם, ג'ט לי, מיקי רורק, רנדי קוטור, ו-טרי קרוז. לפני כמה חודשים דווח כי גם ברוס וויליס אישר את שתופו בסרט, ואיני יודע מדוע כעת "זו שמועה", מקווים שגם הוא ישתתף בסרט. בכל אופן, נראה שגם ואן דאם בסופו של דבר בפנים. הסרט צפוי לעלות לאקרנים ב-17 לאוגוסט בשנה הבאה.

3 thoughts on “שמועות: ואן דאם מצטרף ל"בלתי נשכחים 2"”

  1. אחלה נשמע טוב, באמת אולי זה ירים את הקריירה שלו. שוורצנגר או סליי הוא בחיים לא היה ולא יהיה. אבל היה לא רע בכמה סרטים בודדים.

  2. סילבסטר סטאלון אחרי שהוציא את הסרט בלתי נשכחים 1 והצליח כל כך אני מאוד נהניתי.מביא איתו בסרט השני את ואן דאם שילוב מנצח שיביא הרבה אקשן ולחימה יהיה מאוד מעניין ששניהם ישחקו ביחד זה שילוב מנצח של 2 שחקנים מצויינים אני כבר מחכה בקוצר רוח לסרט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *