האם סטאלון עשה סרטים נשיים? התשובה, בהחלט!

יש הרבה בחורות שאני מדבר איתן על סטאלון, הi אומרות לי, "הוא עושה סרטים גבריים מדי, שלא מתאימים למין שלנו". אז הכתבה הזו נועדת כדי לשנות זאת, כן, רוקי ורמבו מתאימים למין הנשי. הכיצד? ויש עוד לא מעט סרטים שלו שפונים למין הנשי.

סטאלון ומדלין סטו מתוך "נקמתו של אנג'לו"

נתחיל ב-"רוקי", הסרט עצמו לא כולו מתרכז בזירה עצמה, במילים פשוטות, בקרב הנוקאאוט. אם בחורה באמת תימנע מהמבט על סילבסטר סטאלון, ותתעלם מהשרירים, היא תהנה מסרט רומנטי ביותר, ולבטח תיצפה בכל הסאגה ותתחבר. לעומת זאת, ב-"רמבו", הראשון בהחלט גם יכול לרגש את המין הנשי, השני גם, אבל איני בטוח במאה אחוז. השאר, אם בחורה אוהבת אקשן אז בהחלט כן. לגבי סרטים אחרים, פה כבר יש מגוון רחב. "מעבר לשיא", בהחלט יכול לרגש את המין הנשי. "נקמתו של אנג'לו" מולבש כמו כפפה למין הנשי. "להישאר בחיים" אומנם הוא לא ברמה של קרסולי הסרט המקורי "שיגעון המוסיקה", אך הוא סרט סביר, והוא יכול להביא לבחורה אורגזמה.

רוקי ואדריאן (מתוך "רוקי 2") סרט רומנטי לכל דבר

סרט המשפחה, "אוסקר" בהחלט ירשים בחורות, הוא דומה לאופרת-סבון, הרבה צופים לא השכילו להתרשם ממנו, אני אישית אוהב אותו. יש בו המון התרחשויות, הוא מעט מצחיק, המעברים הקיצונים מרשימים והופכים אותו לסרט טוב. הנושא הוא נשים, נשים אמורות לאהוב אותו."עצור או שאמא שלי יורה" , הוא סרט קומדיה, סרטי קומדיה לרוב מתאימים לנשים. "עבודת נמלים" הוא סרט אנימציה משפחתי, אז הוא גם יכול להיכנס לקטגוריה הנשית. לסיכום: סרטי "רוקי" מולבשים כמו כפפה למין הנשי. זו סידרת הסרטים הכי טובה אי פעם! אם את מתעלמת משריריו של סטאלון, מתעלמת מהנושא "איגרוף", מסתכלת על הג'אנר, "דרמה/ספורט/רומנטיקה". תאהבי מאוד את הסאגה ותזילי דימעה במאה אחוז בסצינה "יו, אדריאן". ותוכלי גם להנות מסרטיו שציינתי מקודם.

One thought on “האם סטאלון עשה סרטים נשיים? התשובה, בהחלט!”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *