גירסת הבמאי ל"ג'ון רמבו" הושלמה

למרות שהסרט "פלאטון" נחשב לסרט מלחמה מעולה על מלחמת ווייטנאם, סאגת סרטי "רמבו" בגילומו של סילבסטר סטאלון כתסריטאי וכשחקן היא סידרה שהצליחה לעורר את התרחשויות של המלחמה הזו בצורה הכי טובה שאפשר מאז ומתמיד. כזכור, "משחק הדמים" ('82) הצליח מאוד, וגרר שלושה המשכים ('85',88, '2008) ב-2008 סטאלון אף ביים, ולאחרונה הרגיש שחסר משהו ולכן הוסיף 12 דקות לסרט הרביעי בסידרה.

כפי שחשבנו היה חסר משהו קטן ב-"ג'ון רמבו" שיהפוך אותו למושלם!

סילבסטר סטאלון כתב את התסריט ל"משחק הדמים" ונגרר לשלושה משכונים מוצלחים, במיוחד השני בסידרה. סטאלון גילם את ג'ון רמבו בצורה משכנעת ואיכותית, חייל הסובל מהלם קרב ומתסכולים פסיכולוגים אודות המלחמה הקשה לאומה כולה באמריקה, במיוחד שזו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה שאמריקה הגדולה הפסידה. לאחרונה יצאה גירסה של בלו-ריי לסאגה. נקווה מאוד שזה יגיע לישראל בקרוב, וכמובן שאני יעלה את "גירסת הבמאי" לאתר.

7 thoughts on “גירסת הבמאי ל"ג'ון רמבו" הושלמה”

  1. אהבתי את נעול זה סרט מרגש של סטאלונה גם לכודים סרט ממש טוב! נקווה שבאמת נהנה מאוד 12 דקות לסרט רמבו 4, שהיה בכללי די טוב.

  2. אני מחפש גירסה טובה, מאמין שבימים הקרובים יהיה את גרסת הבמאי באתר. לגבי תרגום, מאמין שהאתרים הגדולים כגון "סרטים" או "טורק" יתרגמו אותו. כזה יקרה, העלה את הגרסה לאתר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *