בלתי נשכחים 4| ביקורת

בלתי נשכחים 4/Expend4bles

בלתי נשכחים 4 - סינמה סיטי

ז'אנר: מתח/פעולה/קומדיה.

תקציר:

הקבוצת שכירי החרב מתאחדת פעם נוספת ויוצאת למשימה מסוכנת שבעבור אחד מהם גם תהיה האחרונה. המומים וכואבים, הם מחליטים לצאת ולנקום, כשעל הדרך הם גם מצילים את העולם ממלחמת עולם שלישית. אורך כ-101 דקות. ביים סקוט וו.

שחקנים סילבסטר סטאלון
ג'ייסון סטאת'ם מורגן פוקס
דולף לונדדגרן אודי גרסיה
 50 סינט ארה"ב 2023

חוות דעת:

אחרי עשור, בלי כוכבים כמו בסרטים הקודמים, "בלתי נשכחים 4" מוכיח שאפר לעשות סרט מעולה, נראה כי בimdb אנשים לא צפו בסרט בכלל ודרגו אותו, הסרט הרבה יותר מוצלח מהסרטים הקודמים.

אם בסרטים הקדומים לא הייתה עלילה, אם כי בסרט הראשון היתה עלילה סבבה לטעמי, מבחינה עלילתית, יש פה אחלה עלילה, הרבה הפתעות, הרבה נוסטלגיה, והשילוב בין סליי לסטאת'ם הוא מצוין. 

פפטי סינט ממלא היטב את החלל שלא השאיר כלום – טרי קרוז, בכלל לא מרגישים בחסרונו, גם לא מרגישים כלל בחסרונם של שוורצגר, ברוס וויליס, הריסון פורד, ומה שהכי מרשים זה הבימוי, והכיף, שעה וחצי שמרגישים בלי להתעייף, הסרט השלישי, הוא היה מעולה, אבל היה בו רגעים מתים, וגם בסרטים הקודמים היו רגעים מתים. בסרט הזה , כל הסרט זורם בכייף וקליל,

בואו נדבר על סטאת'ם, הוא שחקן מעולה, ובסרט הזה הוא נותן שואו ענק, ולטעמי זה השואו הכי חזק שלו בקריירה, בטח בז'אנר האקשן, ובשנת 2023 שאין כלל וכלל כוכבי פעולה טובים, פשוט אין כלום, כוכבי האקשן של היום הם לטעמי בדיחה מהלכת, בסרט הזה – נראה כי סילבסטר סטאלון מעביר את הכתר לג'ייסון סטאת'ם, הוא היחיד ששווה משהו בדור של היום. למרות שאם מסתכלים על הקריירה של סטאת'ם – יש לו מלא מלא סרטים עלובים וחלשים, אבל יש לו גם כמה סרטים מצויינים, אני מקווה שסטאת'ם יפסיק לבזבז את כישרונותיו על סרטי אקשן עלובים, ויתחיל לתת לנו להנות מהאיכות והקלאסה שלו.

לסיכום: "בלתי נשכחים 4" הוא שילוב מנצח בלי כוכבים , כמו שהיה בסרטים הקודמים, אפילו בלי סטאלון, ובלי בימאי מוכר, "בלתי נשכחים 4" הוא ההפתעה של 2023, והשילוב בין סטאלון לסטא'תם הוא הרסני – בקטע טוב, והכתר עובר לסטא'תם. רוצו לראות את "בלתי נשכחים 4" , הוא הסרט הטוב ביותר בסדרה.

***** "הסרט הטוב ביותר בסדרה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *