מסתבר: "קריד 2" הולך לכיוון אחר ממה שכולנו חשבנו

לפני כחצי שנה, שכל הוליווד והסיפורים והשמועות על "קריד 2" החלו, והסטטוסים של סליי באינסטגרם ניבאו כי יהיה קרב בין איוון דראגו לג'ונסון קריד, אז מסתבר שזה ממש לא הולך לשם.

הבחור הזה שבתמונה, הולך לגלם את בנו איוון דראגו והוא זה שייאבק בזירה מול קריד ג'וניור, ושמו סייג' נורתקאט, מי שחובב היאבקות מכיר את הברנש המגודל הזה. הבחור הזה כבר מזה חודש מעלה פוסטים באינסטגרם עם תמונות שלו כ-בנו של איוון דראגו, ועכשיו זה די רשמי. סייג' יגלם את בנו של איוון דראגו. "קריד 2" יכניס לזירה את סייג' וקריד בקרב על החיים ועל המוות. עם זאת דולף לונדגרן יחזור לגלם את האיש שהפך אותו לכוכב קולנוע — (איוון דראגו) לא ידוע מה הוא יעשה בסרט, ההיגיון נוטה לכיוון שהוא יהיה מאמנו של בנו, לא? נחכה ונראה…

קודם לכן, נודע לנו כי סילבסטר סטאלון יביים ויכתוב את "קריד 2" ויגלם את רוקי בלבואה בפעם השמינית, האם רוקי ינצח את הסרטן? זו הסוגיה הכי עיקרית ומהותית לטעמי בסרט ההמשך. "קריד 2" ממש בקרוב יצולם, מחכים שם לסליי שיתפנה מסרטי ההמשך של "תכנית בריחה", אבל לפי הדיווחים יש מועד שחרור לסרט == 21/11/2018. שבת שלום לגולשי "סליי ישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *