שוורצנגר: "לא אשתתף בבלתי נשכחים 4 ללא סטאלון"

אחרי הידיעה שביאסה כל חובב אקשן מושבע מהשבוע שעבר בה נודע כי סילבסטר סטאלון לא ייטול חלק בסרט הרביעי בסאגה של "הבלתי נשכחים" אחרי חלוקי דעות על התסריט בין סליי לאבי לרנר, כנראה "שיש מלח על הפצע הכואב" שוורצנגר הודיע רשמית כי לולא סטאלון הוא לא ישתתף בסרט הרביעי.

שוורצנגר הוסיף כי לדעתו התפקיד שקיבל בסרט השלישי לא אפיין את עורו כשחקן, ושהוא שיחק רע מאוד. שוורצנגר הוסיף: "החלק הראשון והשני בסאגה היו מצויינים, למרות שהסרט הראשון לקח את עצמו יותר מדי, הוא היה מוצלח מאוד. הסרט השני כבר היה יותר קליל ומהנה אף יותר."

"סילבסטר סטאלון הרים פה טרילוגיה מצויינת ואם הוא פורש, ואני ושאר השחקנים הוותיקים כנראה שעדיף שאבי לרנר יעשה סרט "ספין אוף", אולי זה אפילו יהיה יותר מיוחד דווקא", הוסיף שוורצנגר.

"לדעתי הסרט השלישי לא היה טוב, וכפי שגם אמרתי התפקיד שלי לא היה כתוב טוב", ציין שוורצנגר.

לא לשכוח שאבי לרנר ציין שכל התקשורת יכולה לכתוב כל מה שבא לה אבל לטענתו הוא סגר הכל עם סילבסטר סטאלון ורק על 5 אחוז מהפרויקט הם חלוקים בדעתם. השמועות אומרות שסליי לא מרוצה מהתסריט ולכן כל הבלגן.

אני לצערי לא רואה את הסרט הזה יוצא לפועל ללא סליי, ולמען האמת מוטב שכך. אני גם חייב לציין שחלק מהכוכבים "המתלוננים" על בלתי נשכחים 3 שהוא לא טוב וכל זה, כל זה לא היה קורה אם הסרט היה מכניס 300 מיליון דולר.כזכור הסרט הצליח, אבל לא כמו קודמיו בגלל שהוא הופץ ברשת 3 שבועות לפני שהוקרן בבלתי הקולנוע. וזה הסרט הכי טוב בסדרה לדעתי, נקודה. נכון התפקיד של שוורצנגר היה גדול אבל לא בולט, אבל ככה גם היה בסרטים הקודמים. אז על מה אתה מתלונן? לפחות עכשיו קבלת תפקיד כמו סליי אבל פחות "בולט".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *