הסרט קריד פתח את צילומיו במשחק של אברטון

צילומים של הסרט "קריד" צולמו אמש בגודיסון פארק, המגרש של קבוצת אוורטון, במהלך המשחק של אוורטון נגד וואסט ברום. המתאגרף טוני באלאוו, אשר לוהק לסרט "קריד" ומשתתף בתקיד מישני, כתב לפני המשחק, הודעה בטוויטר של מועדון המעריצים של קבוצת אוורטון:

"אבקש מכולם שבמהלך המחצית תישארו במקומות הישיבה שלכם, ותביטו במסך הענק שיש במגרש, בשביל קבלת הפנים של אורח מיוחד שחוזר היום לגודיסון פארק. רק תדאגו לעשות הרבה רעש, שיהיה רועש ומשגע, אנחנו רוצים ליצור אווירה מיוחדת בשביל הסצנה שהולכים לצלם"

B7uEytoCcAA0TCW

סטאלון אוהד שרוף של אברטון!!

במהלך המחצית, צופי המשחק הביטו במסך כמו שהתבקשו, וזכו לראות את סליי בכבודו ובעצמו, שכיוון שלא הצליח להגיע למשחק, הקליט הודעת ווידאו בה דיבר אל הצופים, וביקש מהם לשתף פעולה עם הצילומים, בשביל ליצור משהו מיוחד ויוחודי לכבוד הסרט.

"קריד" הוא הסיפור של נכדו של אפולו, בחור שזכה לגדול ולהנות מחיי פאר, הודות לתהילה של סבא שלו: אפולו קריד. הבחור לעולם הצטרך להתאגרף ומשפחתו גם לעולם לא הסכימה שיעשה את זה, אבל בתוכו יש לו את אותו האינסטינקט שהיה לסבא שלו, ונתן לו להיות אלוף העולם, עד שב-1979 רוקי לקח לו את האליפות בסרט רוקי 2. 

הנכד של אפולו צריך מנטור, ולכן פונה לרוקי בלבואה, שכעת נמצא במקום ממש מרוחק מעולם האיגרוף ולא מעוניין לחזור. הסרט קריד עתיד לעלות לאקרנים בשלהי 2016, ומסתמן כי סטאלון בטוח בפרויקט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *