סטאלון יקבל אות הוקרה בעקבות 'תכנית בריחה'

מאז הקמבק ב-2006, קיבל סטאלון פעמיים אות הוקרה בלוס אנג'לס בעקבות הסרטים האחרונים של 'רוקי' ו-'רמבו'. כעת סטאלון ממשיך בקצב המסחרר שלו לעבר שיאו. כעת הוא יזכה באות הוקרה שלישית בעשור האחרון בעקבות הסרט 'תכנית בריחה'.

סטאלון היה קרוב בעברו לזכות אף בפרס האוסקר על התסריט של הסרט 'רוקי', לבסוף הוא לא זכה, אבל הסרט גרף שלושה פרסי אוסקר. סטאלון בשנים האחרונות מוערך יותר מתמיד. אחרי הרבה שנים של סרטים לא מוצלחים במיוחד, אם לומר את האמת שנות ה-90 של סטאלון לא היו שנות ה-80 שלו, אבל מאז שסליי החזיר את רוקי ורמבו שהפכו אותו לכוכב זה עשה לו רק טוב. ומאז כל הפרויקטים שלו מ-2006 מוצלחים ביותר.

הסרט השישי של רוקי היה פשוט יצירת מופת וגם הסרט הרביעי של רמבו – נכון הוא לא זכה באוסקר אבל קיבל 2 פרסי הוקרה יוקרתיים. כעת 'תכנית בריחה' יביא לסטאלון אות הוקרה שלישית. הסרט 'תכנית בריחה' פשוט סרט כייפי ואולי הטוב ביותר ב-2013 עד כה, יש לציין שגם שוורצנגר היה מעולה, ואף גם הוא ראוי לפרס. מה שהכי מצחיק פה זה ש'תכנית בריחה' קיבל ביקורות מצוינות בארה"ב ובישראל ממש לא. מערכת 'וואלה' קוטלת כל סרט של סילבסטר סטאלון, אבל כל הטוקבקים היו נגד מערכת 'וואלה', מערכת 'וואלה' גם כתבה שכידון – סרט נהדר, ושתכנית הטלוויזיה 'שנות ה-80' פשוט גרועה, אז אין הרבה מה להתייחס לאתר כזה, כנראה. הטקס ייערך בלוס אנג'לס ב-20/11.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *