אבי לרנר מדבר על 'רמבו 5' ועל 'בלתי נשכחים 4'

אבי לרנר התראיין לראיון לרגל סיום צילומי 'בלתי נשכחים 3' באתר 'manlymovie' ואמר כי צילומי הסרט הרביעי של 'בלתי נשכחים' ככל הנראה יתרחשו בחודש אפריל בשנה הבאה, הוא הוסיף כי הוא מתכנן סרט חמישי בסדרת 'רמבו'.

לדברי לרנר, הוא במגעים בימים אלו עם סילבסטר סטאלון כדי להחתימו לסרט חמישי בסדרה. בנוסף, הוא גם מנסה ללהק אותו כשחקן לסדרה של 'רמבו', (עליה דיברנו לפני חודשיים). משנת 2009 ישנם דיבורים על סרט חמישי בסדרת 'רמבו' לאור הסיום המושלם של הסרט הרביעי שלדעת רבים ובפרט מעריצי הסדרה, כסרט הטוב ביותר בסדרה. כמובן שכולנו היינו רוצים ששוב סילבסטר סטאלון ישב בכסא הבימאי לאור הסרט הרביעי הגדול שהיה אי שם בינואר 2008.

אבי לרנר, גם די בטוח למרבה הפלא כי 'בלתי נשכחים 3' יצליח מאוד, התקציב של הסרט השלישי הוא 100 מיליון דולר, התקציב הכי גדול שידעה סדרת 'בלתי נשכחים'. הסרט הראשון היה 80 מיליון דולר, הסרט השני 92 מיליון דולר, והסרט הזה עומד על 100 מיליון דולר. הסרט הזה גם ייאבק בקופות עם הסרט השביעי של 'מהיר ועצבני', כך שלא בטוח שהסרט יהיה להצלחה אדירה כמו שאר הסרטים, אבל נקווה שהסרט אכן יצליח.

כמו כן נראה כי 'בעל הבית השתגע' – אבי לרנר חשף בשבוע שעבר כי הוא מתכנן לעשות סרט בדומה לבלתי נשכחים, רק עם נשים גיבורי פעולה כמו מילה יובוביץ' ואנג'לינה ג'ולי. הוא גם אשר כי אם בלתי נשכחים 3 אכן יצליח הוא יפיק אף סרט רביעי בסדרה שצילומיו יחלו באפריל בשנה הבאה.

המשחק של רמבו נדחה עד הודעה חדשה, הוא היה אמור לצאת בשבוע שעבר, אך נדחה. אנחנו נעדכן כל התפתחות הקשורה לנושא זה. שיהיה שבוע טוב וחודש טוב לגולשי 'סליי ישראל'.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *