עלילת בלתי נשכחים 3 נחשפה

הצילומים של הסרט השלישי של 'בלתי נשכחים 3' בשיאם, אך נודע כי ג'קי צ'אן, מילה יובוביץ, ומיקי רורק לא יככבו בסרט השלישי, תחילה נמסר כי הם בפנים, לבסוף לא. עדיין, בסרט זה יש המון כוכבים, וזה הצוות הגדול והאיכותי ביותר בסדרה.

בתחילת הצילומים נפצע ג'ייסון סטאת'ם, אך הוא חזר במהרה לפעילות. בסרט זה אולי הרבה שחקנים ביטלו את עצמם בדומה לניקולה קייג', ו- ברוס וויליס. כעת נודע כי גם מילה יובוביץ, סטיבן סיגל, ג'קי צ'אן, ו-מיקי רורק לא יהיו בסרט השלישי בסדרה. הדברים המשמחים הם שג'ט לי חזר לקאסט ובכלל בסרט יככבו סילבסטר סטאלון, ארנולד שוורצנגר, ג'ייסון סטאת'ם, ג'ט לי, דולף לונדגרן, רנדי קוטור, טרי קרוז. השחקנים החדשים שצורפו: מל גיבסון, הריסון פורד, ווסלי סנייפס, אנטוניו בנדרס, רוברט דבי, קלן לוץ, ויקטור אורטיז, גלן פאוול, ו-רונדה רוסיי (הצלע הנשית בקאסט).

ברני רוס (סטאלון) וצוותו הולכים הפעם ללחם בקונרד סטונבנקס (מל גיבסון), סטונבנקס שותף למעשה ליסוד של 'הבלתי נשכחים'. ברני רוס לפני שנים נאלץ לחסל את סטונבנקס אחרי שגילה שהוא חמדן וסוחר נשק. הבעיה היא שברני רוס רק חשב שהוא 'חיסל' את סטונבנקס. סטונבנסקס, שחמק מיידי ברני רוס פעם אחת, רוצה לחסל אותו ואת שאר הצוות של 'בלתי נשכחים', אך ברני רוס נחוש לשבש לו את התוכניות. ברני רוס מחליט שהוא צריך לרענן את הצוות עם דם טרי וחדש, והוא שוכר שכירי חרב נוספים למשימה. השכירי חרב החדשים יותר מהירים, ויותר מודרנים. המשימה היא לחסל את סטונבנקס וצוותו, מה שמקשה נורא על 'בלתי נשכחים' מאחר והוא מכיר את ברני רוס היטב…

הסרט השלישי יעלה לאקרנים בשנה הבאה ב-14/8/2014

את הסרט יביים הבימאי הצעיר פטריט יוז

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *