ברוס וויליס בחוץ, הריסון פורד לוהק לבלתי נשכחים 3

עדכונים נרחבים בגזרת 'בלתי נשכחים 3' – בתקופה האחרונה נודע כי ניקולס קייג' לא יככב בסרט. עם זאת, הוא בכלל טען באחד הראיונות שלו, כי בכלל לא פנו אליו מה שמסתמן כאי הבנה לא מובנת בכלל בכל הקשור לאלו שאחראים על הדיווחים. כעת נודע כי גם ברוס וויליס לא יככב ב-'בלתי נשכחים 3', ככל הנראה בגלל שהוא לא מרוצה מהשכר. אבל יש גם שחקנים חדשים שלוהקו והראשון הגדול הוא הריסון פורד.

כמו כן, לוהקו שחקנים חדשים אחרים אחרי ארנולד שוורצנגר, מל גיבסון, והריסון פורד – לוהקו שחקנים צעירים העונים לשמות ויקטור אורטיז, ו-ורונדה ראוזי, וסליי גם בעקבות סטיבן סיגל וכוכב סרטי 'דמדומים' – קלן קלוץ.  

ויקטור אורטיז הוא מתאגרף מקצועי, ורונדה ראוזי היא מומחית באומנות לחימה ובג'ודו. כעת סטאלון במגעים להחתים את קלינט איסטווד וסטיבן סיגל. כבר לוהקו מיקי רורק, ג'ט לי, ארנלוד שוורצנגר (אלו היו וחזרו לככב בסדרה). בנוסף צורפו ג'קי צ'אן, מילה יובביץ', ווסלי סנייפס, מל גיבסון, וכעת, הריסון פורד. עם זאת נראה כי טרי קרוז ורנדי קוטור לא יכללו בסרט השלישי בסדרה.

בנוסף IMDB מדווחים כי הסרט 'Reach Me' יעלה לאקרנים בארה"ב ב-15/8/2013, אבל זה נראה ממש מוזר מכיוון שאין טריילר ופוסטר לסרט, אז ככל הנראה זה לא המועד. על כל מקרה אנחנו נמשיך לעדכן.

האם סטאלון וברוס ווליס בנתק? (8/8/2013)

 בהמשך לאירועים הללו נראה כי סטאלון וברוס וויליס בנתק לפיו מה שכתב סטאלון בטוויטר בזה שקרא לברוס וויליס – 'עצלן וחמדן, כך נהרסות קריירות מפוארות', כך צייץ סטאלון בטוויטר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *