היום יום הולדתו של סילבסטר סטאלון. מזל טוב!!

סילבסטר סטאלון יליד יולי, מזל סרטן, שהוא מזל שמאפיין אנשים רגישים במיוחד עם אופי טוב. סילבסטר סטאלון היום כבר לא צעיר כמו פעם – הוא בן 66. אבל הוא עדיין צעיר ברוחו וגופו, השנים רק משבחות אותו, אפילו במשחק כשחקן. אז מה היה לנו השנה עם סטאלון?

סטאלון בפוסטר אישי של 'בלתי נשכחים 2'

סטאלון קיבל תביעה משפטית בנוגע ל-'בלתי נשכחים' הראשון, בטענה שהוא גנב את התסריט ממישהו מתחיל בתעשייה. אתם יודעים מה נסגר עם זה? היה משפט לפני שבועיים וסטאלון שלנו יצא זכאי. עם זאת, סטאלון גם תבע את הקבלן שלו בטענה שעשה עבודה ערבית וגנב לו כסף.

באוקטובר האחרון, סטאלון צילם את סרט המשך ל'בלתי נשכחים'. המאחד את סטאלון, שוורצנגר, ברוס וויליס, ג'ייסון סטאת'ם, ג'ט לי, ז'אן קלוד ואן דאם, צ'אק נוריס, ליאם הסמוורת', סקוט אדקינס, יו נאן, טרי קרוז, דולף לונדגרן, ו-רנדי קוטור. הסרט היה אמור לעלות בישראל ב-31/8/2012 והוא לבסוף הוקדם ל-16/8, חדשות טובות.

סרטו 'Bullet To The Head' היה אמור לצאת באפריל האחרון ונדחה בשנה, הוא אמור לצאת במרץ 2013. במאי האחרון נודע למעריצי האקשן כי סילבסטר סטאלון וארנולד שוורצנגר יאחדו כוחות בסרט אקשן נוסף – 'The Tomb', זהו סרט כלא בו סטאלון ושוורצנגר חברים לתא, גם לסרט זה יש הרבה ציפיות. סרט זה צפוי לעלות לאקרנים בארה"ב באפריל הקרוב, בתחילת 2013. סטאלון אף סיים את הצילומים לסרט זה.

אז סליי: "שיהיה המון מזל טוב, תישאר צעיר לנצח וחזק לנצח כמו רמבו ותמשיך לעשות סרטים מעולים, במיוחד כמו אלו שאתה עושה מאז 2006, שיהיה המון בריאות ואושר ונחת ממשפחתך, אמן". ואיך שכחנו? – "סטאלון, בבקשה תעשה רמבו 5…" אז, מה אתם מאחלים לסטאלון?


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *