סילבסטר סטאלון יפיק את "רוקי – המחזמר"

השחקן הקשוח יהפוך את סרט האגרוף המיתולוגי זוכה האוסקר מ-76' למופע של שירים וריקודים על הבמה. "Eye of the Tiger", כבר שולב בעלילה

פאנץ' על הבמה (סטאלון ב-'רוקי')

היכונו לארגופים וקיטש על הבמה: סילבסטר סטאלון, שגילם את דמותו של "רוקי" בשישה סרטים שונים שזכו להצלחה גדולה, יעלה את עלילותיו של המתאגרף המפורסם על הבמה – במחזמר חדש שיעלה בשנה הבאה בגרמניה. העלילה של המיוזיקל, שיופק בשיתוף אלופי האגרוף ולדימיר וויטלי קליצ'קו, תתבסס על הסרט הראשון בסדרה משנת 76' "רוקי", שגם זכה בפרס האוסקר על הסרט הטוב ביותר והבימוי המצטיין באותה שנה.

"רוקי: המחזמר", יעסוק בפן הרומנטי יותר של המתאגרף עם אהובתו אדריאן. "בסופו של דבר מדובר בסיפור אהבה", אמר סטאלון בהכרזה הרשמית של המחזמר, "הוא לא היה זוכה ללא אדריאן". עוד הוסיף כי ההפקה "גורמת לו לתחושת גאווה, והיתה עושה גם את המתאגרף גאה". את המחזמר יביים זוכה פרס הטוני אלכס טימברס, ואת השחקן הראשי יאמנו האחים המתאגרפים.

אם תהיתם, בעלילה ישולבו כל השירים המוכרים, כך שההצגה וודאי תספק לכל חובבי סדרת הסרטים את מנת "עין הנמר" לה הם מחכים. מלבד ל"Eye of the Tiger", יכללו גם השירים "Gonna Fly Now" ו-"Take You Back". בנובמבר 2012 תתקיים הבכורה בגרמניה, אך המחזמר צפוי לצאת לסיבוב הופעות ברחבי העולם זמן קצר אחרי. מי יודע, ייתכן שהזירה של רוקי אולי תגיע גם לישראל.

לינק מצורף: מקור הכתבה 'נענע'!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *