"רוקי" בדרך לברודווי

במחצית הראשונה של שנות ה-2000, הקריירה של סטאלון הייתה תקועה וסרטיו לא עלו אפילו לאקרנים. עד 2006, לפני זה היה לו תפקיד משעשע ואיכותי ב-'ספיי קידס 3' ותפקיד אורח קטן בסידרה 'לאס וגאס'. שהקריירה שלו הייתה בדעיכה רצינית, סטאלון החזיר את הזיכוי שהחזיר אותו לעניינים ב-180 מעלות – פרק שישי ואחרון בסדרת סרטי 'רוקי'. הסרט במפתיע היה מוצלח הן מבחינה אמנותית והן מבחינה כללית ועבד בצורה מרשימה ומפחידה כאחד כאוטוביוגרפיה של סטאלון. אחרי שהסרט השישי גרף בקופות יפה, כ-150 מיליון דולר. לא יפה כמו השאר, אבל יש פה בכל זאת הצלחה כבירה. סטאלון הכפיל כפליים עם 'בלתי נשכחים' וכן גם הסרט הרביעי של רמבו הרוויח די יפה.

כעת אחרי שסילבסטר סטאלון חזר לעניינים, קורים לו רק דברים טובים בלי עין רעה. ע"פ הדיווחים של ניו יורק טיימס, רוקי בדרך למחזמר בברודווי בפתיחת שנת 2013.

עולם גדול שהמציא 'רוקי'

EW אישרה כי תומס מיהן (Annie, The Producers, Hairspray) כותב את התסריט עבור 'רוקי', צוות המנצחים של טוני בראשות לין ארינס וסטיבן פלהרטי ילחינו וייכתבו את השירים. לפי התוכניות הבכורה תהיה בגרמניה ב-2012. המפיק הראשי מהאמסטרדם והוא מתכוון להרים מופע אירופי לכל דבר. הציפיות מהמופע של 'רוקי': להביאו בגדול לברודווי ב-2013.

רוקי 6 – החזיר לסטאלון את הכבוד הראוי

כעת, קודם כל,  החדשות האלו מטורפות לחלוטין. בעבר שרוקי המחזמר עולה כאפשרות, רבים היו לועגים ומחרימים, העולם האמריקאי היה פרימיטיבי בעברו, בשלהי שנות ה-80, כעת זה השתנה. מה שיפה בסדרת סרטי 'רוקי', זה שלפני הקרב יש את המוסיקה המקסימה בשעת האימונים המפרכת של רוקי, וזה יכול להוסיף למחזמר. מה הייתם רוצים שיהיה במחזמר? האם הייתם רוצים מחזמר שירכז את הסידרה כולה? כמובן בלי רוקי 5 החלש.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *