האם סטיבן סיגל וצ'אק נוריס מצטרפים לבלתי נשכחים 2?

צ'אק נוריס ו-סטיבן סיגל מעוניינים להצטרף לסרט ההמשך ל-"בלתי נשכחים". למרות שסטאלון הציע גם לז'אן קלוד ואן דאם וגם לסטיבן סיגל להשתתף בסרט הראשון והם סירבו, הפעם יש סיכויים גדולים יותר שנראה אותם בסרט ההמשך.

נוריס ואן דאם ו-סיגל רוצים להצטרף לחגיגה

כוכב שנות ה-80 צ'אק נוריס רוצה להצטרף לקאסט של "בלתי נשכחים 2". הוא אחד מאותם השחקנים שמעוניינים להצטרף לסרט ההמשך. הסרט "בלתי נשכחים" שיצא לאקרנים בקיץ 2010 וכלל כוכבים כמו סילבסטר סטאלון, ארנולד שוורצנגר, ברוס וויליס, ג'ייסון סטאת'ם, מיקי רורק, דולף לונדגרן, ג'ט לי, סטיב אוסטין, רנדי קוטור, ו-טרי קרוז גרף קופה של כ-250 מיליון דולר מה שגרם רצון רב להפיק סרט המשך. דולף לונגרן אמר ל- "Upbeat Productions":  צ'אק נוריס הוא אחד מהשחקנים שרוצה להצטרף לסרט ההמשך, וזה יהיה גדול לעבוד עם שחקן כזה. אני לא אסתיר שזה לא השחקן הראשון שנסינו לצרף, פנינו ל-ז'אן קלוד ואן דאם ו-לסטיבן סיגל בסרט הראשון, אך הם סירבו. בהחלט יכול להיות שהפעם נצרף אותם. דולף ציין שהבלתי נשכחים, מבין כלל הסרטים ששיחק בהם, הוא אחד מן הסרטים שבאופן טבעי נדרש לו סרטי המשך. הבלתי נשכחים מיצב עצמו כסרט של סרטי המשך באופן מוצלח. הוא הוסיף בהומור, בלתי נשכחים הוא כעת מותג חזק, ומה שנדרש הוא סדרת סרטים כדי לעשות הרבה כסף.

2 thoughts on “האם סטיבן סיגל וצ'אק נוריס מצטרפים לבלתי נשכחים 2?”

  1. וואי אם יהיה דווין ג'ונסון, סיגל, ואן דאם, סטיב אוסטין, נוריס, סטאלון, וויליס, סטאתם, רורק, ועוד… יש לי הרגשה זה יהיה ענק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *