האם ז'אן קלוד ואן דאם מצטרף לקאסט של בלתי נשכחים 2?

למרות המיני-סכסוך בין סטאלון לז'אן קלוד ואן דאם, יש אפשרות שנראה את ואן דאם ב"בלתי נשכחים 2". כידוע, סטאלון רצה אותו בסרט הראשון והוא תפס תחת ואחרי זה ירד עליו בתוכנית אירוח בבלגיה. ממש לא יפה מצד ואן דאם. בכל זאת זה היה עשוי להציל את הקריירה העלובה שלו, אם אפשר לקרוא למה שהוא עשה "קריירה"?! בכל אופן זה לא הסתיים, ובשבוע שעבר סטאלון ירד עליו בחזרה. שאלת השאלות, היא, האם בכל זאת נראה את ואן דאם בבלתי נשכחים 2?

ואן דאם (מתוך הסרט JVCD)

כפי שאנו זוכרים, ואן דאם דחה את הצעתו של סילבסטר סטאלון. (זה הפסד שלו). בסרט הראשון, "בלתי נשכחים", סטאלון ריכז את מיטב כוכבי האקשן שהוכיחו שהם עדיין יכולים להעביר סמיטריילרים על גופם אם תהיה להם ההזדמנות. בסופו של דבר הוא הוחלף עם דולף לונדגרן שהפגין משחק שיגרתי ויוצא דופן, בניגוד למה שאני זוכר ממנו. בנוגע לסרט ההמשך, סטאלון הציע לואן דאם את תפקיד הנבל הראשי. מאז הדיבורים על סרט ההמשך, היו דיבורים לצרף כוכבים ותיקים משנות ה-80 וה-90, ואפילו עוד יותר צעירים. למען האמת, איננו יודעים באופן ודאי מי בפנים, ומי לא, מאחר והפרויקט רק בחיתוליו. מה שאנו יודעים זה שהמפיק ג'ואל סילבר הציע לואן דאם תפקיד בסרט אמנויות צבאיות מעורבבות, "Dragon Eyes", לצד כוכב האמניות לחימה, קאן לה. אם ואן דאם רוצה? הוא בפנים. אם זה יקרה, הוא יעבוד עם הבימאי, ג'ון היימס. אז זה או הסרט האמניות לחימה, "Dragon Eyes" או "בלתי נשכחים 2".

11 thoughts on “האם ז'אן קלוד ואן דאם מצטרף לקאסט של בלתי נשכחים 2?”

  1. ואן דאם אולי שחקן מליגה ד' אבל אם לונדגרן שיחק טוב בבלתי נשכחים אז ייתכן מאוד שגם ואן דאם יוכיח שהוא עדיין שווה משהו. בכל אופן, הוא חתיכת שחצן. ראיתי ת'סירטון המגעיל שלו שהוא ירד על סטאלון. שחקן ליגה ד' שלא משתווה לקרסוליו של סטאלון!

  2. ואן דם במקום ואן דאם, בסרטים שלו רואים רק דם ולא עלילה או משהו ייחודי ומעניין. אבל… יהיה מעניין לראותו בבלתי נשכחים 2

  3. קודם שימו לב על מי אתם מדברים זה ואן דאם הוא יותר טוב מכול השחקנים שאתם ראיתם אי פעם.

  4. מה אתה מזיינים ת'מוח תגידו ןאן השחקן הכי טוב שיש כל סרט שלו היה יותר קטלני מהשני

  5. תגיד איפה אתה חי? ואן דאם היה בסדר בספורט הדמים ובקיקבוקסר שהם היו לסרטים "בסדר" לא בשמיים. מה עשית ממנו מפלצת?! שחקן אולי בין העלובים ביותר שלא הצליח בחיים לשבור קופות כמו כוכבים אחרים בהוליווד מה שמעמיד אותו כשחקן כושל ביותר. הסרט הכי מצליח שלו זה טיימקופ שעושים לו חידוש בימים אלו שהכניס כמאה מיליון דולר, מעבר לזה הוא בחיים אבל בחיים לא הצליח הוא כוכב אקשן עלוב ביותר לעומת סטאלון, שוורצנגר, וויליס, אנג'לינה ג'ולי, וויל סמית, ניקולס קייג" וכדומה. הוא בין העלובים ביותר!!!

  6. עוד משהו, הסרטים שלו לפחות כבר עשור לא עולים לאקרנים מה שאומר שהוא לא פופולרי כלל. תקרא עליו ביוגרפיה ותבין שכל סרטיו (כמעט כולם) היו לכשלונות ודלי תקציב.

  7. כנראה שאתם לא מבינים בקולונע ובסרטים, ואן דאם הוא לא רק שחקן בעשור, הוא גם אומן לחימה, ויש לו כושר משחק מצויין למרות שהסרטים שלו לא היה הרבה תקציב הם הצליחו והוא עשה אותם ממש טובב.

  8. איזה הצליחו אתה חי בסרט… אתה מוזמן לבדוק ב-imdb אם הם הצליחו, בנוסף אלו שכבר אמרו הסרט היחיד שהצליח זה טיימקופ למרות שהוא נראה לי עוד סרט רע שלו, הסרט הכניס 100 מיליון דולר. הסרטים שלו כפי שכבר אמרו כבר עשור וחצי לא עולים לאקרנים. בכלל אני אישית ראיתי 95 אחוז מכל מה שהוא עשה ורק 3 סרטים אהבתי 1 – קיקבוקסר סרט אקשן מעולה – אין מילים. הבריחה מהגיהינום, גם. וספורט הדמים נחמד. מעבר לזה כל מה שראיתי היה חלש מאוד וכן גם לב אריה חיקוי גרוע של ספורט הדמים וקיקבוקסר שכבר מיצו את עצמם. אז אל תעשה ממנו שחקן אקשן כזה גדול, הוא רחוק מזה. הוא שחקן גרוע ביותר וזה שהסרטים שלו לא הצליחו ולא עולים לאקרנים וישר יוצאים בדיוידי מוכיחים שהוא הולך ראש בקיר, ומי שאולי יחזיר אותו לחיים זה סילבסטר סטאלון בבלתי נשכחים 2.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *