רוקי נגד רמבו, מי יינצח בנוקאאוט?

רוקי נגד רמבו, מי ינצח בנוקאאוט? איציק נשלח לעשות סקירה מי באמת יותר מוצלח? מי יותר חזק? מי ישרוד בתעשייה לאורך השנים? האם שאלתם פעם את מי סטאלון מעדיף מבינהם? אז ככה, רוקי מנצח אך לא בנוקאאוט. וסטאלון מעדיף את רוקי בגלל שהוא יותר תרבותי ורגיש.

האם סטאלון סובל מפיצול אישיות? (רוקי ורמבו בסרטים האחרונים)

רוקי נוצר אחרי שסטאלון צפה בקרב של רוקי מרצ'יאנו, והוא חשב והוסיף כמה דברים מחייו האישים ונוצר "רוקי". רמבו הוא בכלל עיבוד לספר מוצלח הנושא בשם "משחק הדמים", הסרט הראשון הוא על פי הספר שבסופו של הספר רמבו מת, סטאלון עשה בשכל שהוא שינה את סופו של הסרט בזה שרמבו לא מת. כך נולד "רמבו". בקופות הקולנוע רוקי מנצח בגדול, למרות שגם סידרת סרטי רמבו היא הצלחה קופתית ענקית.

מי מבניהם יותר חכם?

מי שצפה בכל סרטי רמבו ורוקי זוכר היטב שבאחד הסרטים רוקי לא ידע קרוא וכתוב לעומת רמבו שהפגין חוכמת חיים שניגש למפקדו קרונל טרוטמן ואמר לו: "אני סומך רק עליך", אחרי שגילה שלא ניתן לסמוך על מורדוק מפני שהוא נוכל לא קטן. 10 נקודות לרמבו, 0 נקודות לרוקי.

מי מבניהם יותר רגיש ואהוב?

שניהם רגישים מאוד. כולם זוכרים את סצינת הסיום של "משחק הדמים" עם קרונל טרוטמן ורמבו. מנגד, כולם זוכרים גם את הזכייה הגדולה של רוקי נגד אפולו עם סצינת הסיום הידועה "יו, אדריאן, עשיתי את זה". מי מבניהם אהוב יותר? ברור שרוקי. 20 נקודות לרוקי, לעומת 10 של רמבו.

רוקי יותר אהוב (סטאלון ברוקי בלבואה)

בסרטים מי היה טוב יותר?

למרות שבאנר האתר הוא עשוי רק מתמונות של רמבו ולא של רוקי זה לא אומר שאני מעדיף את רמבו על רוקי אלא ההפך הוא, אני מאוד אוהב את רמבו אבל הרבה יותר את רוקי.  ועוד משהו, בסרטים האחרונים של רוקי ורמבו, רמבו מנצח. רוקי בלבואה היה סרט מרגש ועשוי מצוין, אבל הקרב לא היה ברמה של "רוקי 2" ו-"רוקי 4" לכן רוקי בלבואה  נופל מעט מקודמיו. מנגד "ג'ון רמבו" עשוי מצוין מכל הכיוונים והוא יותר מוצלח מהסרט השישי של רוקי, אבל כפי שאמרתי, עדיין סידרת סרטי רוקי עדיפים. 10 לעומת 5 נקודות של רמבו בקרב הקטן הזה.

את מי סטאלון מעדיף מבניהם?

קראתי כתבה לפני שהסרט השישי של רוקי עלה למסכים ובו סטאלון אמר שרוקי זה מה שהוא באמת, שזה אופיו האמיתי גם במציאות, ושהוא מעדיף את רוקי כי הוא טיפה יותר מרגש ותרבותי מרמבו. הוא הוסיף עוד משהו מזה בכתבה על הסרט "בלתי נשכחים", שאלו אותו את מי תיקח לאי בודד, את רוקי או רמבו? הוא ענה: "את רמבו, הוא יודע להיסתדר יותר מרוקי בג'ונגלים." 10 לרוקי, לעומת 5 נקודות של רמבו.

רמבו 4 עדיף על רוקי 6 (סטאלון מתוך "ג'ון רמבו")

לסיכום: רוקי מנצח את רמבו 40-30. כפי שאמרתי זה שבאנר האתר עשוי מתמונות של רמבו לא אומר שאנחנו מעדיפים את רמבו על רוקי, אלא ההפך. רמבו יותר חכם מרוקי, רוקי אהוב יותר מרמבו. בסרטים, רוקי עשוי יותר טוב וגם הדמות של רוקי נכנסת ללב הרבה יותר מרמבו, וכן רוקי גם יותר מרגש בכמה רמות מרמבו.

6 thoughts on “רוקי נגד רמבו, מי יינצח בנוקאאוט?”

  1. רוקי הוא אחד הסרטים הטובים ביותר שיצאו אי פעם וזו באמת קלאסיקה אחד הסרטים מילה!

  2. אני בעד רמבו
    החיים של רוקי קלים יחסית
    רמבו עבר טראומות מלחמה ומה שאני אהבתי בסרט הראשון (רמבו 1 האהוב עליי) זה שלא יצא לו לדבר כמעט ועדיין מבינים טוב מאוד את הסרט

    נ.ב. אני לא יודע אם זה המקום אבל הסרט בנו של רמבו הוא גרוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *