כל האמת על "בלתי נשכחים"

אין ספק שהסרט "בלתי נשכחים" הוא יהיה סרט אקשן טהור בלתי נשכח. סטאלון לקט סביבו כוכבי אקשן שחלקם מעולים, וחלקם פחות. ומה קיבלנו? סרט בלתי נשכח. האם בכל זאת אפשר לראות בבית? אם את/ה אוהב את סטאלון? ממש לא.

הרשים מאוד דולף לונדגרן (מתוך "בלתי נשכחים")

הסרט הנ"ל הוא סרט אקשן טהור עם מעברים יפים, הומור, וכפי שאמרתי, שנון ועם אקשן מעולה. אבל יש כמה שלא הלכו בגלל שפה בישראל המבקרים הישראלים לא אהבו. הוכח שהתקשורת הישראלית לא מחבבת את סטאלון בלשון המעטה. בנוסף לזה שכעת הסיבה העיקרית היא אבי לרנר ובועז דווידסון שנטשו את הקולנוע העלוב שלנו והלכו לדבר האמיתי, "הוליווד". כנראה כואב להם שאבי לרנר ובועז דווידסון מצליחים שם בהוליווד. למרות שלמען האמת, הם עשו הרבה דברים עלובים ביותר. אך הפעם בסרט הנוכחי, "בלתי נשכחים" הטענות של המפיקים הישראלים מוצדקות ביותר. הטענות של המפיקים הישראלים הם שתמיד קוטלים את הסרטים שלהם פה בישראל. לגבי הביקורות של המבקרים הישראלים, הכל לא בסדר בסרט הזה. ובין הטענות המגוחכים של המבקרים הישראלים שהאקשן לא מרשים ושהבדיחות יותר מעלובות. לגבי האקשן, לא הופתעתי לגלות שבזמן הסרט, באולם הקולנוע, הרבה אנשים נדהמו מהאקשן. לגבי ההומור, כל האולם גם נהנה מההומור. בעוד פה המבקרים הישראלים לועגים לסרט המשובח של סטאלון, באתר העולמי הנקרא בשם "IMDB" קיבל הסרט ציון מאוד גבוהה כ-7.3. כ-30 אלף אנשים הצביעו ונהנו. בדרך כלל מדובר באתר אמין, אבל לא תמיד הוא צודק. לגבי העלילה, שגם לגבה הם לא מרוצים, לא ראיתי משהו עמוק פה. גם ב-"רמבו", ו- "מת לחיות" וסרטים באותו ג'אנר לא ראיתי עומק, צריך לזכור שמדובר בסרטי אקשן ולא דרמה. בכל אופן יש פה עלילה סופר נורמטיבית ומעניינת. ועוד כתבו שאשת הקשר המגולמת בידי ג'יזל איטי הייתה גרועה ביותר, אני לא רוצה לכתוב פה ספוילרים, אבל היא שיחקה מעט מאוד, והיא נתנה משחק מושלם! נותר לי רק לבוז את המבקרים הישראלים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם, או שיותר נכון לומר, יש להם משהו אישי נגד סילבסטר סטאלון. יותר מזה, הם הוכיחו שהם בעצמם בדיחה מהלכת. כפי שאמרתי מקודם, יש להם גם עניין אישי עם המפיקים הישראלים.

הטריילר הרשמי מתוקן ל-"בלתי נשכחים":

הזמנת כרטיסים:

אתר רב חן/ הזמנת כרטיסים לסרט

אתר סינמה סיטי/ הזמנת כרטיסים לסרט

אתר סרט/ הזמנת כרטיסים לסרט

8 thoughts on “כל האמת על "בלתי נשכחים"”

  1. באמת מוזר ש-90 אחוז מהמבקרים בישראל קטלו ממשית את הסרט כאילו הוא איום ונורא. לגבי הסרט, המשחק מעולה, יש הומור, ואקשן טוב מאוד. בכללי סרט מעולה!! מסכימה עם 80 אחוז מדבריך

  2. Some time before, I did need to buy a car for my corporation but I didn't have enough money and couldn't order anything. Thank God my friend adviced to try to take the credit loans from creditors. Thence, I acted that and was satisfied with my bank loan.

  3. אני דווקא הייתי מעוניין להגיב לאדון לולי,אני ממש לא חושב בגישתך,הציבור הישראלי שונה מאוד משאר ציבור העולם אתה חייב להבין שבתור חברה מערבית כן אנחנו נמנים עם מערב אירופה וארה"ב אבל עדיין יש לנו קצת גישה שונה חברה שנמצאת תחת אש רוב ימיה ,בין אוייבים אנחנו קצת חושבים אחרת.

  4. מה הקשר? אנו מדברים על זה שבח"ול הסרט קיבל ביקורות משבחות לרוב, ופה בישראל, לא.

  5. פינגבאק: luottoa

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *