ביקורות

בלתי נשכחים/The Expendables

ז'אנר: הרפתקאות/מתח/פעולה.

תקציר:

סוכן .C.I.A מסתורי  שולח למשימה חשאית חוליה של שכירי חרב. יעד המשימה: אי דרום אמריקאי תחת שלטון דיקטטורי. שכירי החרב היחידים שמסכימים לקחת על עצמם את משימת המוות הם בארני רוז (סילבסטר סטאלון) וחבריו המיומנים. גיחה מוקדמת לקו האש חושפת בפני בארני שמדובר במשימת התאבדות. למרות שהחברים נוטים לרדת מן העסקה, בארני מגיע למסקנה הפוכה, בעקבות עניין אישי. כאשר אתה מקדיש את חייך להרג, מה כבר נותר לך להפסיד… עם: סילבסטר סטאלון, ג'ייסון סטטהאם, ג'ט לי, דולף לונדגרן, טרי קרוס, רנדי קוטור, סטיב אוסטין, מיקי רורק, אריק רוברטס, דייוויד זאיאס, ג'יזל איטי, קריזמה קרפנטר וגם ברוס ויליס וארנולד שוורצנגר למשחק קטן.

שחקנים ברוס וויליס
סילבסטר סטאלון ארנולד שוורצנגר
ג'ייסון סטאת'ם רנדי קוטור
דולף לונדגרן טרי קרוז
ג'ט לי אריק רוברטס
מיקי רורק גרי דנילאס
סטיב אוסטין ארה"ב 2010

חוות דעת:

הסרט הזה זה פסגת האקשן!!! בימוי מושלם של סליי, משחק אדיר שכל הקאסט, אקשן ענק, הומור. במילה אחת – 'מושלם' הסרט אלים ויש בו כל ממד של אקשן! אני רוצה לציין בנוסף שהגרסה המורחבת (גרסת הבמאי) עדיפה לפחות בממד אחד על הגרסה הרגילה, אז לכו לצפות! למה אתם מחכים?!

***** "לא להחמיץ"

10 thoughts on “ביקורות”

  1. היה סרט קטלני! חבל שואן דאם וסטיבן סיגל לא שיחקו. אפילו היה אפשר להביא את ואן דיזל

  2. היתי בסרט בסינמה סיטי וראיתי את אחד הסרטים הכי טובים שהגיעו לקולנוע סילבסטר סטאלון לא סתם הביא את כל הכוכבים האלה גם כתב גם ביים גם שיחק סילבסטר סטאלון אחד המוכשרים שיש הוא יודע איך לתת הוראות במאי אחד הטובים שיש וגם שחקן גדול!!!!!!

  3. אני בדרך כלל לא אוהבת סרטי אקשן, אבל זה בהחלט היה סרט מהנה. בכלל אני נכנסת די הרבה לאתר הזה, בגלל שאני מתעניינת בסילבסטר סטאלון, והופתעתי לגלות שהוא שחקן מעניין. לגבי סרט זה, בין סרטי האקשן היותר טובים שנתקלתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *