סילבסטר סטאלון מואשם כי גנב את עלילת "הבלתי נשכחים"

בעודו מצלם את ההמשך לסרט האקשן המצליח מ-2010, סטאלון מואשם כי גנב כמה סצינות לסרט הראשון מתסריט של תסריטאי אלמוני בשם מרקוס ווב

האם ייצא מזה בשלום? (סטאלון, קוטור, וסטאת'ם ב-'בלתי נשכחים')

בעוד סילבסטר סטאלון עובד על צילומי סרט ההמשך לסרטו מ-2010, "הבלתי נשכחים" ("The Expendables"), סרט אקשן על חבורת שכירי חרב מזדקנים שמתאחדים למשימה אחת אחרונה – שגם איחד, באופן אירוני, את מיטב כוכבי האקשן של שנות ה-80 – מרקוס ווב, תסריטאי אלמוני מקונטיקוט מאשים את סטאלון כי גנב סצינות שלמות מתסריט שכתב ב-2006, "The Cordoba Caper". לפי ווב, התסריט מסתובב בין אולפנים בהוליווד מזה כמה שנים, ולא מן הבלתי נמנע שהגיע גם לידיו של סטאלון.

ווב מבסס את טענותיו בעיקר על שתי סצינות – סצינת הפתיחה, "חילוץ בני ערובה בים, בחוף זר, שלא קשור בשום צורה לעלילה המרכזית" ודמותו של הנבל, הרודן הדרום אמריקאי גנרל גארזה.

"הבלתי נשכחים" הציג, כאמור, קאסט מקיף ומרשים: השתתפו בו סטאלון עצמו, וכן השחקנים ג'ט לי, ג'ייסון סטאטהם, דולף לונגדרן, מיקי רורק והמתאבק רנדי קוטור. ארנולד שוורצנגר וברוס ויליס הופיעו בו בתפקידי אורח קטנים (וחלקו מסך לראשונה). סרט ההמשך אמור להרחיב משמעותית את התפקידים של ויליס ושוורצנגר, וכן מוסיף לגלריית כוכבי העבר את צ'אק נוריס וז'אן קלוד ואן דאם.


One thought on “סילבסטר סטאלון מואשם כי גנב את עלילת "הבלתי נשכחים"”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *