סטאלון ומונטיגראפה שותפים

מונטיגראפה וסטאלון כעת שותפים. סליי נרכש בידי החברה והוא יכהן בה כשגריר, יועץ ו-משקיע. בעקבות שיתוף הפעולה ביניהם, עולה כי סטאלון והחברה מכירים כבר 15 שנה.

כעת יש לו אחוזים במונטיגראפה

מי שלא מכיר את מונטיגראפה אז זו חברה איטלקית גדולה לייצור מכשירי כתיבה. (היא מייצרת אפילו עטים מזהב). כעת החברה רכשה את חסותו של סילבסטר סטאלון. בעקבות שיתוף הפעולה בין הצדדים עולה כי סטאלון והחברה מכירים מזה 15 שנה. ועוד עולה שסליי בעבר היה חובב של החברה ואספן עטים של מונטיגראפה. סטאלון יספק לחברה כוח יצירתי של סגנונות חדשים של עטים שישווקו בשלהי 2011. מעבר להיותו שגריר, יועץ -ומשקיע. הקריירה של סטאלון החלה בשלהי שנות ה-70 ועד הלום, וזה אומר שכעת היא נכנסת לעשור החמישי שלה, קריירה שהצליחה לרכוש מיליוני מעריצים בכל העולם עם סרטים מצליחים כמו "רוקי", "רמבו","בלתי נשכחים", "מעבר לשיא", "סחרור מסוכן", "איש ההרס" ועוד רבים אחרים שהצליחו בקופות, בייחוד סרטי "רוקי" ו-"רמבו".

סטאלון חובב עטי מונטיגראפה

עם תאוותו לאומנות ועם עיניו המשופשפות, סטאלון הוצג לראשונה ב-מונטיגארפה כשסימן בדיו על חוזה רחב של החברה, הוא סימן זאת עם עט מרהיב מסוגו של החברה, עט-אולטרה מוזהב עם דמות של דרקון. סטאלון הרגיש מאוד הולם עם חתימתו מפני שהוא חתם על מסמך מאוד חשוב כשהעט שלו עשוי מזהב טהור, "זוהי ראיה של אומן שמסמנת חתימה ייחודית , זה חוזה עצום", הוסיף סטאלון.

העטים היוקרתיים של מונטיגראפה

מר אקילה ג'וזפה, מנכ"ל מונטיגראפה, הגיב על השותפות עם סטאלון, "היה לי הכבוד לפגוש את סטאלון פעמים רבות, בין הפעמים זה היה בפסטיבל הסרטים "וונצ'יה", ב-2009, באותו טקס שסטאלון קיבל אות הוקרה על הסרטים שביים. סילבסטר הוא הרבה יותר מסתם חבר: הוא סמל ואומן, וכעת הוא חלק היסטורי ואינטגרלי של חברת מונטיגראפה".

2 thoughts on “סטאלון ומונטיגראפה שותפים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *