כמה דברים לכבוד יום הולדתו ה-64 של סטאלון!

היום יום הולדתו ה-64 של אחד הכוכבים הכי גדולים בהוליווד, סילבסטר סטאלון. בפוסט זה ארכז לכם מה סטאלון עשה בשנה האחרונה ובכלל אתן מסר כללי על מה שהוא עשה בכלל בתעשיית הוליווד. אז מה היה לנו?

(סילבסטר סטאלון בצעירותו)

אז בשנת 2009 יצא לו הסרט המחריד ביותר שאולי הוא השתתף בו אי פעם "אהבה מדהימה" מזל שזה היה רק לתפקיד קטן, וארנולד שוורצנגר לבסוף לא הופיע בסרט, הסרט הזה היה איום ונורא! לפני שהסרט המזעזע הזה יצא, סטאלון הכריז על הסרט המדובר ביותר שלו מזה שנים, "בלתי נשכחים" שנזכה לראותו בחודש אוגוסט. לא נשכח את התאונה המצערת בין המתאבק לשעבר, סטיב אוסטין שבה סטאלון שבר את צווארו.  סטאלון בתחילת 2009 מצא את רכבו מרקורי 1950 שגם כיכבה עמו בסרט "קוברה".

פרויקטים הבאים:

טוב אז ככה, יש כמה פרויקטים שמתוכננים כמו: "משאלת המוות", וסרט על הסופר הידוע, אדגר אלן פו, וכמובן הסרט על המאפיונר ג'ון גוטי, וזה לא הסוף יש עוד כמה פרויקטים מתוכננים או שלא… כתוב רק שיש להם תכנונים, חוץ מדברי אבי לרנר שאמר: "יש דיבורים כבר על סרט המשך ל"בלתי נשכחים", אבל אלו רק דיבורים. הפרויקטים שככל הנראה נראה הם: "רמבו 5" שאפילו צוין שהוא יעלה לאקרנים בדצמבר 2011 ברחבי העולם. ו"שומר בגן החיות" שזה שמו החופשי בעברית, אך לא בטוח שכך ייקרא פה בישראל. מה שכן, הוא יעלה לאקרנים בשנה הבאה ב-8 ליולי 2011. היו גם דיבורים שמאוד הפתיעו אותי על רוקי 7, אך נראה שזה לא ייצא לפועל לשמחתי.  ואחרי כל הפרויקטים שציינתי שחלקם יצאו, וחלקם אולי יצאו, סליי מדבר גם על פרישה מתחום המשחק לצד בימוי ותסריט בלבד.


סטאלון עשה הכל בתעשייה הזו!

סטאלון עשה הכל מהכל בתעשייה הזו וזה אומר כתב, ביים, הפיק, ושיחק. וזה אומר בכל הג'אנרים: אקשן, דרמה, מתח, קומדיה, אימה, סרטי ילדים, מוסיקה, ביוגרפיה, ואפילו בפורנוגרפיה ובוליווד. לגבי אקשן, זה היה "רמבו", "נעול", "סחרור מסוכן", "מעבר לשיא". לגבי דרמה, "רוקי", "סמטת גן עדן", "הבריחה לניצחון" "פ.י.ס.ט" "קופלנד". לגבי קומדיה, "עצור! או שאמא שלי יורה", "אוסקר", "ריינסטון", "נקמתו של אנג'לו", "טנגו וקאש", "איש ההרס". לגבי מתח, "שייד", "במעגל הנקמה", "לכודים". לגבי אימה, "טיהור מוחלט". לגבי סרטי ילדים, "עבודת נמלים", "ספיי קידס 3". לגבי דברים מיוחדים, סרט בוליווד בשם, "אהבה מדהימה" וסרט פורנוגרפי בשם, "הסייח האיטלקי". וסרט ביוגרפי בשם, "קפונה". ושני סרטים מוזיקליים, "להישאר בחיים" ו-"ריינסטון". סטאלון כתב את הסרטים: "רוקי-רוקי 6", "רמבו-רמבו 4", "סמטת גן עדן", "פ.י.ס.ט", "להישאר בחיים", "קוברה", "מעבר לשיא", "סחרור מסוכן", "מסלול מסוכן". ביים את הסרטים: "רוקי 2", "רוקי 3", "רוקי 4", "רוקי בלבואה", "סמטת גן עדן", "להישאר בחיים", "ג'ון רמבו".

משהו שלא ציינתי בעבר, 10 הסרטים הכי טובים של סטאלון הם:

1, הבריחה לניצחון.

2, מעבר לשיא.

3, נעול.

4, סחרור מסוכן.

5, לכודים.

6, איש ההרס.

7, סמטת גן עדן.

8, המומחה.

9, אוסקר.

10, פ.י.ס.ט.

כעת אתם לבטח מתפלאים מדוע סרטי "רוקי ו"רמבו" לא מופיעים פה? זה מפני שרובם היו מוצלחים, והם בטוח הדבר הכי טוב שסטאלון עשה.

איחולים לסטאלון:

"סליי אני מאחל לך המון בריאות ואושר והצלחה בכל אשר תלך, שיתגשמו כל משאלותיך, ושכל משפחתך וחבריך יתברכו מידי האל, ושלא תפרוש מתחום המשחק כי יש לך עוד הרבה מה לתת. ושהסרט הקרוב שלך, "בלתי נשכחים" יצליח הן מבחינה ביקורתית והן מבחינה קופתית! ושבכלל כל הסרטים שתשים עליהם יד מעכשיו, יצליחו מעל ומעבר, אמן ואמן!

6 thoughts on “כמה דברים לכבוד יום הולדתו ה-64 של סטאלון!”

  1. מזל טוב, רוקי בלבואה! אל תעשה לנו סרט בבית אבות על רוקי, בסדר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *