פרטים חשובים על סרטו החדש של סטאלון "בלתי נשכחים"

סילבסטר סטאלון, ארנולד שוורצנגר, ברוס וויליס, ומיקי רורק מאחדים כוחות בסרט על שכירי חרב בדרום אמריקה. ועוד לא מנינו חצי מגבורי הפעולה שירצו לכם על המסך.

בלתי נשכחים/The Expendables

במאי: סילבסטר סטאלון

שחקנים: סילבסטר סטאלון, מיקי רורק, ג'ייסון סטאת'הם, ג'ט לי, דולף לונדגרן, אריק רוברטס, ארלונד שוורצנגר, ברוס וויליס, ובריטני מרפי בסרטה האחרון.

עלילת הסרט: אחרי עשרות שנים של שחיתות, מחליטה ממשלת ארצות הברית להקים בחשאי חוליה של שכירי חרב מאומנים היטב על מנת לשים קץ לשלטון הדיקטטורי בדרום אמריקה. הצוות יוצא למשימה התנקשות סודית בשליט שגרם להרס של האזור ולרצח בני ערובה אמריקאים.

על הפקת הסרט: "בלתי נשכחים" הפך לאחד הסרטים המצופים של השנה, בעיקר לאור העובדה שהוא מפגיש את רוב כוכבי הפעולה הפופולריים של שנות השמונים והתישעים. סילבסטר סטאלון, שגם ביים וגם משחק בסרט, ניסה להביא לתפקידים הראשיים גם את השחקנים ג'אן קלוד ואן דאם, קורט ראסל, ו-ווסלי סנייפס, אך הם סירבו.

ההפקה החלה במארס 2009 במספר לוקיישם בברזיל וקליפורניה. הסצנה המדוברת ביותר, המפגישה בין שלושה הטנורים, סטאלון, שוורצנגר ו-ווליס צולמה באוקטובר האחרון בכנסייה בהוליווד. "כשהשלושה הגיעו לסט ראו שהם מצפים ונרגשים" תיארה יחצ"נית הסרט מריה לה-סקאלה. "זה היה אטומי! כל הצוות היה מהופנט".

הסרט היה אמור לצאת כבר באפריל 2010, אך נדחה עקב בעיות תקציב (שעמד תחילה על 100 מיליון דולר, אך הצטמצם ל-80 מיליון דולר.) ושינויים בצוות השחקנים.

תקציב הסרט: 80 מיליון דולר.

מכסא הבמאי: "זו קצת קומדיה שחורה, קצת סאטירה וקצת סרט פעולה. נסיתי לקחת את הסטריאוטיפים שיש לאנשים על דמויות כאלה ולהראות גם צדדים אחרים שלהם, שהצופים יוכלו להתחבר אליהם" (סטאלון יוני 2009).

דבר הצופים: התמונות הראשונות והטריילר לסרט הובילו לביקורות חיוביות, גם שיתוף הפעולה בין כל השחקנים הוותיקים מעורר התעניינות וציפייה. בעקבות זאת, חשף אבי לרנר שעוד טרם יצא הסרט לאקרנים, כבר יש דיבורים על סרט המשך, ואולי אפילו סידרת סרטים.

קדימון חמישי ולא מתורגם ל-"בלתי נשכחים":

למה כדאי ללכת?: איך אפשר לוותר על אפשרות לראות את כל כוכבי הפעולה האלמותיים בסרט אחד!

תאריך יציאה בארה"ב: 13/8/2010.

תאריך יציאה בישראל: 12/8/2010.

לינק מצורף: אתר NRG

4 thoughts on “פרטים חשובים על סרטו החדש של סטאלון "בלתי נשכחים"”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *